Pievienot ziņu forumā
Paldies! Jūsu ziņojums ir saglabāts.
06.10.2022
Anonīms
Labdien. Reģistratūrā strādājošajai personai attieksme pret klientiem nav glaimojoša, viņa ir rupja un patstāvīgi neatrodas savā darba vietā. Ja pie ārsta ir jāierodas 5 minūtes pirms pieraksta, tad vajadzētu nodrošināt, ka ambulatoro kartiņu var izņemt laicīgi.

Atvainojos par neērtībām. Ar reģistratūras darbiniecēm veiktas pārrunas. Darbinieces paralēli darbam ar pacientiem pie lodziņa atbild uz telefona zvaniem, nogādā ārstu praksēs medicīnisko dokumentāciju, palīdz pacientiem ar kustību traucējumiem un veic arī citus pacientu apkalpošanas darbus.

04.08.2021
Anonīms
Uztaisīts RTG, bet nepievieno aprakstu un ārsts arī neko nevar palīdzēt, secināt, jo ir tikai bilde. Gaidīsim, kad cilvēks būs izkropļots un nekas nebūs labojams

Radiologa asistentes pienākums ir korekti veikt RTG uzņēmumu. Rentgena uzņēmuma izvērtējumu veic radiologs un pievieno aprakstu sistēmā Datamed nākošā vai aiznākošajā dienā. Traumu gadījumā neatliekamo palīdzību sniedz Alūksnes slimnīcā. Konkrētos gadījumos situācijas noskaidrošanai, lūdzu vērsties personīgi poliklīnikas administrācijā.

28.06.2021
Inna
Labdien. Sodien, poliklinikas registratura jautaju par adas arsta pakalpujumiem , man nelaipni -atbildeja,ka tada arsta Aluksne nav. Ka nav, ja tepat majas lapa ir informacija par dermataloga pakalpojumiem poliknika , vienreiz menesi. Un sodien dakterite no Rigas bija poliklinika . Labi,ka man ir pieejams internets , bet vecakiem cilvekiem kam vina nav ? Kas ,ta ir par atsauksmi pret pacientiem ?

Atvainojos par situāciju, ar reģistratori ir veiktas pārrunas.

06.10.2022
Anonīms
Labdien. Reģistratūrā strādājošajai personai attieksme pret klientiem nav glaimojoša, viņa ir rupja un patstāvīgi neatrodas savā darba vietā. Ja pie ārsta ir jāierodas 5 minūtes pirms pieraksta, tad vajadzētu nodrošināt, ka ambulatoro kartiņu var izņemt laicīgi.

Atvainojos par neērtībām. Ar reģistratūras darbiniecēm veiktas pārrunas. Darbinieces paralēli darbam ar pacientiem pie lodziņa atbild uz telefona zvaniem, nogādā ārstu praksēs medicīnisko dokumentāciju, palīdz pacientiem ar kustību traucējumiem un veic arī citus pacientu apkalpošanas darbus.

04.08.2021
Anonīms
Uztaisīts RTG, bet nepievieno aprakstu un ārsts arī neko nevar palīdzēt, secināt, jo ir tikai bilde. Gaidīsim, kad cilvēks būs izkropļots un nekas nebūs labojams

Radiologa asistentes pienākums ir korekti veikt RTG uzņēmumu. Rentgena uzņēmuma izvērtējumu veic radiologs un pievieno aprakstu sistēmā Datamed nākošā vai aiznākošajā dienā. Traumu gadījumā neatliekamo palīdzību sniedz Alūksnes slimnīcā. Konkrētos gadījumos situācijas noskaidrošanai, lūdzu vērsties personīgi poliklīnikas administrācijā.

28.06.2021
Inna
Labdien. Sodien, poliklinikas registratura jautaju par adas arsta pakalpujumiem , man nelaipni -atbildeja,ka tada arsta Aluksne nav. Ka nav, ja tepat majas lapa ir informacija par dermataloga pakalpojumiem poliknika , vienreiz menesi. Un sodien dakterite no Rigas bija poliklinika . Labi,ka man ir pieejams internets , bet vecakiem cilvekiem kam vina nav ? Kas ,ta ir par atsauksmi pret pacientiem ?

Atvainojos par situāciju, ar reģistratori ir veiktas pārrunas.

06.04.2018
Eu, labais
Šitāda cirvība sen nebij lasīta. Smadzenes aikai vajadzētu "dalabot", nevis bērna zobus
05.04.2018
aika
Kapec par berna zobu labošanu man ir jāmaksā jo likums paredz ka nu jūs tak to labi zinat varbūt Alūksnē likumi ir savādāki un viss notiek par pilnu samaksu un ja nav te neviena tad kur man braukt uz Rīgu vai

Par zobu labošanas iespēju iesaku Jums interesēties Nacionālajā veselības dienestā(NVD). NVD slēdz līgumus ar zobārstiem par zobu labošanas pakalpojumu sniegšanu bērniem saskaņā ar MK noteikumos paredzēto apmaksu. Diemžēl mūsu nodokļu samaksāto līdzekļu apjoms ir nepietiekošs(veselības aprūpes budžets vai budžeta līdzekļu sadalei ir citas prioritātes), lai zobārstus ieinteresētu slēgt līgumus ar NVD par pakalpojumu sniegšanu saskaņā ar MK noteiktajiem izcenojumiem.

03.04.2018
aika
Kur var Alūlsnē bērnam dalabot zobus

Alūksnes pilsētā praktizē trīs zobārsti - Dr.Zorina(Alūksnes PVAC telpās), Dr.Sinka un Dr.Rozītis. Sestdienās Alsviķos pacientus pieņem Dr.Vulsts. Nevienam no viņiem nav līguma par valsts apmaksāto pakalpojumu sniegšanu, tāpēc par zobu labošanu vispārējā kārtībā par maksu jāinteresējās katrā konkrētā zobārsta praksē.

30.07.2015
Anonīms
Atbilde uz sūdzību par Dr. V.Rozenas zobārstniecības prakses darba laikiem un valsts apmaksātajiem pakalpojumiem bērniem.

Dr. V.Rozenas darba laiks ir katru darba dienu no 9:00 līdz 12:00. Daktere savu iespēju robežās cenšas palīdzēt visiem pacientiem, bet viņas iespējas ir ierobežotas. Pacientiem jāpiesakās rindā pa tālruni 64322661. Bērnus plānots bija pieņemt katru darba dienu no 9:00 līdz 11:00, bet sakarā ar to, ka valsts apmaksātās kvotas šim gadam ir jau izpildītas, tad bērni tiek pieņemti vispārējās rindas kārtībā, iepriekš pierakstoties pa tālruni. Vecākiem ir iespēja organizēti vērsties atbildīgajās Valsts institūcijās un pieprasīt apmaksāto kvotu palielināšanu zobārstniecības pakalpojumiem bērniem. Tas nepieciešams, lai nelietderīgi neatrautu ārstus ar rindu uzskaites veidošanu uz valsts apmaksātajiem zobārstniecības pakalpojumiem bērniem.

Tā kā rindas uz pieņemšanu pie zobārstiem ir vairāku mēnešu garumā, tad SIA “Alūksnes PVAC” iesaka vecākiem laicīgi(vēlams reizi gadā) aizvest savus bērnus pie zobārsta vai zobu higiēnista, lai laicīgi varētu salabot bojātos, bet vel nesāpošos zobus. Vecāki, esiet atbildīgi par saviem bērniem un nenovediet situāciju ar zobu veselību līdz kritiskam stāvoklim.

13.07.2015
Kauns
Vēlējos pasūdzēties par dakteri Zorinu. Kāda jēga no pieraksta, ja pa vidu ņem pacientus, kuri izmanto veco triku ar autobusu pēc stundas? Pārējiem tikmēr jāgaida stunda, pusotra rindā. Vai tas ir godīgi? Kauns.

Diemžēl Alūksnē ir tikai 3,5!!! zobārsti. Jāatvainojās pacientam par sagādātajām neērtībām, bet Dr. Zorina ir vienīgā Alūksnē, kura veic sarežģītas manipulācijas arī akūtas ķirurģiskas, no kurām parējie atsakās. Katram pacientam pierakstā ir plānots veltīt 30min, bet ir situācijas, kad jāpalīdz arī sarežģītos, steidzamos gadījumos, kad kādu pacientu moka lielas sāpes, kad jāpieņem cita zobārsta nosūtīts sarežģīts pacients, daktere cenšās arī pakārtot savu darbu autobusu satiksmei. Ja kāds ļaunprātīgi izmanto “veco triku ar autobusu”, tad par to kaunināt dakteri nav korekti.

Fizisko personu datu apstrāde Sīkdatnes
Alūksnes primārās veselības aprūpes centrs © 2025